Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Merope

Merope


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in je sokkenla >:D

Karakter profiel
Levenswijze: Roedelleider
Leeftijd: 4
Partner: I hope ill find the one soon

Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]   Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] I_icon_minitimezo jun 17, 2012 6:42 am

Merope liep langs de rivier richting de watervallen, ja dit was de perfecte plek voor de roedel. Hier zou ook de roedel thuishoren, dat betekende niet dat iedereen hier moest blijven maar dit was wel de plek die hun thuis zou worden. Het leek nog niet geclaimd door andere roedels dus zou Merope het maar claimen. Ze kwam aan bij de watervallen en sprong op een grote steen op de waterval. Ze was nog helemaal alleen maar daar zou verandering in komen want ze zou een roedelleider worden, een Ducissa. Ze had de rangen al allemaal uitgezocht en zou het nu helemaal gaan maken. Ze keek naar een paar forellen die de waterval beklommen. Buoni Amici zou de roedel heten en dat betekende goede vrienden in het Italiaans. De rangen hadden Latijnse namen. Zo betekende Dux en Ducissa Leider en Leidster. Ze had een goed gevoel over de roedel. Het zou wel een goede roedel zijn met een goed karakter. Merope was een zachtaardige wolvin en had al veel nare dingen meegemaakt. gelukkig was er nu iets beters aan de hand en dat was dat ze een leider zou worden. Merope had een perfect karakter voor een roedelleider, zachtaardig en zorgzaam. Soms kon Merope iets te aardig zijn, maar daar had ze een Sergeant voor die haar zou helpen. De Sergeant zou een iets pittiger karakter hebben maar wel respecterend tegenover Merope, want het moest niet al te worden. De Sergeant moest ook goed te vertrouwen zijn want die was tenslotte dicht bij de Dux en Ducissa. Merope moets hem of haar met heel haar hart kunnen vertrouwen. Ook de andere rangen waren belangrijk. Ze sprong weer naar een andere steen en ging daarop zitten wachten voor wolven die haar roedel zouden willen bijwonen. Het water spetterde op haar rug. Het was lekker verkoelend. Zou er iemand komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amara

Amara


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Empel

Karakter profiel
Levenswijze: Solitair
Leeftijd:
Partner:

Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]   Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] I_icon_minitimezo jun 17, 2012 7:32 am

Een langgerekte huil galmde door het landschap. De huil kwam uit de bek van de jonge teef Amara. In het Latijn betekende dit bitter, bitter was haar geschiedenis. Ooit had Amara ouders gehad, maar die waren gestorven met behulp van Tweepoters. Dit was de oorsprong van Amara's haat tegen Tweepoters, als enige had ze weten te ontsnappen uit de bloeddorstige klauwen van de vuurwapens die ze hadden. Ooit, wilde Amara wraak nemen, haar broertjes, zusjes, ouders en de rest van de roedel wreken. Maar behalve op wraak uit, was Amara ook aan gezelschap toe, als ze een roedel vond, zou ze die eeuwig trouw zweren en de roedel boven zichzelf verkiezen. Amara was een goede wolvin, niet door en door goed, dat ze geen kwaad kon verrichten, maar ze was ook niet slecht.
Nu galmde haar huil door de bossen, ze naderde haar lievelingsplek, waar je eten en drinken kon krijgen, vis en water. Het waren de watervallen, ook kon je daar het vuil van je vacht spoelen door de sterke stroming.
Toen ze de bosjes uit kwam werd ze verrast, een mooie wolvin met opvallend groene ogen stond op een rotsblok boven de stroom, deze wolvin had ze nog nooit eerder gezien. 'Oh, hallo. Ben je hier nieuw? Dit is mijn lievelingsplek, dus kom ik hier vaker, maar ik heb jou nog nooit eerder gezien. Mijn naam is Amara, wie ben jij?' vroeg ze vriendelijk en verwelkomend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merope

Merope


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in je sokkenla >:D

Karakter profiel
Levenswijze: Roedelleider
Leeftijd: 4
Partner: I hope ill find the one soon

Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]   Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] I_icon_minitimedi jun 19, 2012 3:56 am

Eindelijk kwam er een wolf aan lopen. Merope keek haar vriendelijk aan. Het was een witte teef 'Oh, hallo. Ben je hier nieuw? Dit is mijn lievelingsplek, dus kom ik hier vaker, maar ik heb jou nog nooit eerder gezien. Mijn naam is Amara, wie ben jij?Zei de teef vriendelijk. Merope mocht haar wel en ze zag er aardig uit. "Hallo, mijn naam is Merope. Ja ik ben best wel nieuw als je het zo bekijkt. Ik ben de leider van Buoni Amici, een roedel als je weet wat ik bedoel."Zei Merope vriendelijk. Ja tuurlijk is zij de roedel leider van Buoni Amici waar nog geen wolf in zit. "Eigenlijk heb ik hem net opgericht dus er zitten nog geen wolven in, maar ik weet zeker dat dat wel komt. Het is een goede roedel. Zou jij er misschien bij willen?"Vroeg Merope vol zelfvertrouwen. Ze had het gevoel dat het een grote roedel zou gaan worden, maar het waarmaken was wel even wat anders. Het was niet makkelijk om een roedel leider te zijn en het droeg ook veel verantwoordelijkheden. Volgens haar oude vriendin zou ze dit kunnen en had ze het perfecte karakter voor een goede leider, sterk, volwassen en niet te dominant, wel een beetje maar niet te veel. e bleef zitten op de steen en keek Amara vrolijk aan wachtend op een antwoord. Ook had Merope een rustig en kalm karakter, ze bleef rustig in moeilijke situaties en dat was juist goed had haar vriendin gezegd. Ze was er flink van overtuigd dat een leiderschap haar goed zou doen. Helaas was die vriendin overleden dus besloot Merope de roedel te starten speciaal voor haar omdat ze dat zo graag wilde van Merope. Hier was de roedel dan, alleen nog wat meer wolven. Gelukkig was er al een gekomen en daar was ze al blij mee...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amara

Amara


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Empel

Karakter profiel
Levenswijze: Solitair
Leeftijd:
Partner:

Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]   Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] I_icon_minitimevr jun 22, 2012 1:51 am

"Hallo, mijn naam is Merope. Ja ik ben best wel nieuw als je het zo bekijkt. Ik ben de leider van Buoni Amici, een roedel als je weet wat ik bedoel." Een korte pauze..."Eigenlijk heb ik hem net opgericht dus er zitten nog geen wolven in, maar ik weet zeker dat dat wel komt. Het is een goede roedel. Zou jij er misschien bij willen?"Vroeg Merope vol zelfvertrouwen. Bij de roedel? Ja! Dat was precies wat Amara wilde! Haar ogen fonkelden toen ze naar Merope toe liep en met respect bewoog ze haar kop naar beneden, 'Hierbij zweer ik eeuwig trouw aan de roedel Buoni Amici, ik beloof de roedel boven mijzelf te verkiezen en ik zal respect en trouw tonen, ik zal nooit van je zijde wijken Merope.' Eerbiedig wierp ze zich op haar rug om haar buik bloot te leggen.

[Zowel sorry voor korte post als voor late reactie...ik ben inspiloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Merope

Merope


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in je sokkenla >:D

Karakter profiel
Levenswijze: Roedelleider
Leeftijd: 4
Partner: I hope ill find the one soon

Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]   Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] I_icon_minitimevr jun 22, 2012 3:03 am

'Hierbij zweer ik eeuwig trouw aan de roedel Buoni Amici, ik beloof de roedel boven mijzelf te verkiezen en ik zal respect en trouw tonen, ik zal nooit van je zijde wijken Merope.' Zei de wolvin terug. De teef wierp haarzelf op haar rug en liet haar buik zien als toon van eer. Merope keek de wolvin in de ogen aan. "Welkom bij de roedel. Onderdanigheid mag je voor je laten want ik geef je de keus om een Sergeant te worden. Dat is dis de wolf die aan mijn zijde staat. Het is een hoge rang en echt iets om trots op te zijn. Dus aan jou de keus, word het Sergeant of niet?"Zei ze met een vriendelijke maar ook zeker serieus. De glimlachte lief naar de wolvin en ze had zeker het gevoel dat ze deze goed kon vertrouwen. Merope staalde veel volwassenheid uit. "Hierbij ben je een lid van Buoni Amici."Zei ze met een glimlacht. Ze ging zitten en bleef kijken naar de teef. Haar rug was intussen al nat geworden van het water dat van een steen op haar rug spatte. De watervallen zouden zeker de roedelplek worden, het was zo'n rustgevende plaats.

(ik heb ook niet heel veel inspiratie, is aanstekelijk XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]   Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen] I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ready to become a Buoni Amici [ voor leden die de Buoni Amici willen joinen]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~~ Buoni Amici~~ {Merope}
» [GZ] Vrienden voor Demonica
» Horse riding (open voor mensen)
» Feel that rythm [Open voor iedereen]
» onverwachte gasten...>voor iedereen open<

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ~ Nature ~ :: Watervallen-
Ga naar: