Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vriendin/zus dingentje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 21-06-12

Karakter profiel
Levenswijze: Alleen
Leeftijd: 19
Partner: Give me that sexy love

Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitimeza jun 23, 2012 10:34 pm

Ik zoek voor Jay een meisje die hij zowat zijn hele leven al kent. Ze hebben de jeugd samen veel door gebracht wat betekent dat het meisje dus ook in het criminele gebeuren en al zit. Ze zijn al zo lang bij elkaar dat ze elkaar eigenlijk al als broer en zus zijn gaan zien. (Kan later tot meer dan alleen vriendschap en familiegevoelens veranderen mocht je dat leuk vinden, maar hoeft dus niet.) Of het meisje nog ouders of verdere familie ergens heeft maakt me niet zo veel uit. Maar onthoud wel dat ze het meest bij Jay is.
Naam, leeftijd en uiterlijk maakt me eigenlijk ook niet heel veel uit.

Karakter:
- Heeft haar lieve kanten.
- Rebels.
- Heeft lef.
- Wantrouwend tegenover vreemden.
- Overbezorgd als het om Jay gaat en een van zijn gekke ideeën. Wanneer er dus iets gebeurt met hem kan dat haar zwakte zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitimezo jun 24, 2012 3:19 am

Oja!!!! Ik wil!!! dan ben ik geen zus maar een vriendin. I love you Kimberlady!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 21-06-12

Karakter profiel
Levenswijze: Alleen
Leeftijd: 19
Partner: Give me that sexy love

Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitimezo jun 24, 2012 8:31 am

Je karakter lijkt me er geschikt voor maar..
Het meisje dat vaak bij Jay is is inderdaad een vriendin maar ze zien elkaar zowat als broer en zus omdat ze al zolang bij elkaar zijn terwijl er nooit iets van liefde of iets is ontstaan tussen hen. Snap je? x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitimedi jun 26, 2012 7:55 pm

ja, ik snap, is goed hoor.

géén I love you Kimberlady XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 21-06-12

Karakter profiel
Levenswijze: Alleen
Leeftijd: 19
Partner: Give me that sexy love

Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitimedi jun 26, 2012 10:05 pm

Oke =P
Lol, misschien nu nog niet. Wie weet komt dat nog wel. x'D
Maar.. dan word het nu tijd voor een topic ergens denk ik. x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitimevr jun 29, 2012 11:29 pm

ja, om eerlijk te zijn ben ik erg slecht in een topic beginnen, begin jij? of bepaal jij gewoon waar we het topic zetten, misschien dat het dan lukt?

~XxX~ Raaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 21-06-12

Karakter profiel
Levenswijze: Alleen
Leeftijd: 19
Partner: Give me that sexy love

Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitimeza jun 30, 2012 1:51 am

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vriendin/zus dingentje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin/zus dingentje   Vriendin/zus dingentje I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vriendin/zus dingentje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ~ Algemeen ~ :: Accountmarkt-
Ga naar: