Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Come, and drink something with me

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 21-06-12

Karakter profiel
Levenswijze: Alleen
Leeftijd: 19
Partner: Give me that sexy love

Come, and drink something with me Empty
BerichtOnderwerp: Come, and drink something with me   Come, and drink something with me I_icon_minitimeza jun 30, 2012 1:50 am

(Voor Kimberlady)

Met kalme passen liep hij de druk bezochte discotheek binnen. Hij keek eens in het rond. Voor hem de dansvloer, een hoop mensen waren aan het dansen. Of liever gezegd jongeren. Volwassenen zouden zich hier niet wagen. Deze discotheek was puur voor de jongeren. Vroeger nog voor alle jongeren, nu hebben deze van de achterbuurt het hele pand over genomen. Hoorde je er niet bij dan kon je niet verwachten dat je er veilig was. Er werd gedronken, gerookt en soms was er ook nog wel eens drugs gehandeld. Het was net een heel overleving's spel. Voor een moment viel zijn blik op de meisjes die er waren. Ze zagen er stuk voor stuk goed uit. Maar bij sommige dansten jongens en dan kon je er maar beter uit de buurt blijven. Het was niet altijd gezelligheid. Genoeg gevechten ontstonden er ook. Maar voor sommigen waren die gevechten vaak ook een vermaak. Net zoals dat hij dat vond. Hij vond het geweldig, niet alleen om te zien maar ook om aan mee te doen. Jay liep de discotheek verder in tussen al het volk door. Hij keek aandachtig wat in het rond. Hij was opzoek naar iemand, of niet zomaar iemand. Het was een meisje die hij al een behoorlijk aantal jaren als zijn zus was gaan zien. Maar ze waren dan ook de beste vrienden. Hij kon behoorlijk wat lol met haar beleven al had ze af en toe ook zo haar bezorgde kanten als hij weer eens wat wilde uit gaan halen. Hij had niet zoveel met dat bezorgde gedoe maar goed van haar kon hij het wel aardig hebben. Jay baadde zich een weg richting de bar. Hij had dorst, dorst naar drank. Hij zou bij de bar wel wachten op haar, Kimberlady. Dat was haar naam. Jay kwam op een kruk bij de bar staan. Hij bestelde vervolgens een glaasje whisky. Gelijk sloeg hij deze achterover. Hij grijnsde even kalm wat. Ja hij dronk dit soort drankjes graag.
Jay nam algauw nog een drankje waarna hij de discotheek weer rond keek. Om te zien of hij haar al ergens zag. Jay pakte ondertussen zijn pakje sigaretten onder zijn jack vandaan. Al snel volgde daarna een aansteker. Hij stak de sigaret aan en nam deze in zijn mond terwijl hij met zijn andere hand de aansteker weer weg stopte. Kalm nam hij een trekje van zijn sigaret. Nog iets wat hij niet zou willen missen in zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come, and drink something with me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ~ Little Town ~ :: Discotheek-
Ga naar: