Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 >Lucy<

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




>Lucy<       Empty
BerichtOnderwerp: >Lucy<    >Lucy<       I_icon_minitimeza jun 16, 2012 11:16 pm

naam: Lucerna
Leeftijd: 16
Ouders: Dood
Vrienden: Schors is dood, haar dorps vrienden hebben haar in de steek gelaten
Huisdier: Starshine, een trouwe pony die veel van haar houd

Mijn personage noemt zich Lucy, omdat ze niet aan de tijd herinnerd wil worden dat ze nog Lucerna was. Die tijd, die al lange tijd voorbij is, was ze maatjes met een wolf, Schors. Schors had een band met haar, een band die niemand ooit kon breken, tot op een dag, een broeierige zomermiddag. waar Lucerna met haar maatje speelde, een jager uit het dorp schoot op ze, en Schors verloor het leven. Nog steeds word er naar Lucy gezocht, maar het meisje houd zich verborgen in de wilde natuur, vuil, bang, onzeker en verdrietig. Maar niet alleen, de wolven staan aan haar kant en ze heeft een pony, Starshine, een mooi beest, lichtgrijs met bleekvlekjes. Starshine is trouw en lief en wijkt nooit van de zijde van haar baasje.

Oké, ik weet niet wat ik verder nog kan vertellen, maar als je om uiterlijk vraagt, kun je naar mijn profielplaatje kijken :p.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
>Lucy<
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ~ Algemeen ~ :: Wolven ~ Mensen-
Ga naar: