Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a magical place to see (Jane)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ceylenet

ceylenet


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 23-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Oosterblokker

Karakter profiel
Levenswijze: Solitair
Leeftijd: 1 jaar
Partner: x

a magical place to see (Jane) Empty
BerichtOnderwerp: a magical place to see (Jane)   a magical place to see (Jane) I_icon_minitimedo nov 15, 2012 9:02 am

Ceylenet liep door het bos. Hij had al een paar dagen achterelkaar door het bos gelopen. Hij was opzoek naar water , de weinige regen val had hem gedwongen om naar een water bron te gaan zoeken. Met de modderige plasjes rest water van de laatste regen bui een heel aantal dagen terug had hij zich nog net aan voldoende water kunnen voldoen. Ceylenet liep stevig door , hoe eerder hij een water bon zou vinden hoe beter dat was. Hij kon zich niet herinneren dat zijn tong ooit zo droog aan had gevoeld. Hij likte met zijn tong over zijn neus. Ceylenet hielt halt. Hij spitsten zijn oren. Hij hoorde het ruizen van.... Water! Ceylenet bedacht zich geen moment en rende in de richting van het geluid. Zijn poten raakten te grond nauwelijks. Ceylenet kwam uit op een open plek waar een waterval stroomde. Hij rende naar de stroom waar de waterval overging in rivier. Daar gang hij zitten en stak zijn snuit in het water. Gulzig begon hij het water naar binnen te werken. Het smaakte heerlijk na zoon lange tijd van dat modderwater te hebben moeten drinken. Na een tijdje stopte hij met drinken. Ceylenet wist dat als je te veel water dronk het er ook allemaal zo weer uit kwam. En dat leek hem geen prettige ervaring. Ceylenet keek eens goed naar het water. Er zwommen kleine scholen vissen in. Een klein tussendoortje leek hem geen slecht idee. Hij ging doodstil aan de oever zitten en staarde in het water. De vissen kwamen steeds dichterbij. Ceylenet zag een hele dikke vis vlak voor hem zwemmen. De vis keek hem spottend aan en hij keek verafschuwend terug. Ceylenet boog zich iets voor over. Hij wachten. De vis kwam nog iets dichterbij. Toen sloeg Ceylenet toe. Met een snelle beweging schoot hij naar voren en had de vissen tussen zijn kaken zitten. Ceylenet haalde hij kop weer uit het water en smeet de spartelende vis op de kant. Na een paar minuten was de vis gestikt en had hij een maaltijd. Hij liep naar de vis toe , ging zitten en begon aan zijn maaltijd. Door dat hij zo druk bezig was geweest met vissen had hij niet eens gemerkt dat er een ander iemand was komen aan lopen. Pas toen hij achter zich een takje hoorde kraken had hij het door. Verschrikt draaide hij zich om. Ceylenet was helemaal niet gewend aan bezoek. Hij herstelde zich even en zei "Ow eeum hallo , prachtige plaats dit van je ook niet?" Hij had geen idee wat hij anders had moeten zeggen. Hopelijk had hij niet iets verkeerds gezegd.


Ziezo, nou ben je Moderator Wink
(Jane)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Beheerder
Jane


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-11-12
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Levenswijze: Met familie
Leeftijd: 15
Partner: nops

a magical place to see (Jane) Empty
BerichtOnderwerp: Re: a magical place to see (Jane)   a magical place to see (Jane) I_icon_minitimevr nov 16, 2012 4:42 am

"Ja-ha!" Jane rolde geërgerd met haar ogen en haar moeder zuchtte. "Ik wil alleen dat je niks overkomt, lieverd." zei ze bezorgd. Over bezorgd. Jane keek haar strak aan en zei fel:"Mam, waarom hou je daar nou nooit over op? Ik doe heus voorzichtig!" "Hoelang ga je al naar het bos?" wilde haar moeder weten. Jane haalde haar schouders op, "Niet zo lang." Ze wist dat ze al maanden lang de watervallen bezocht, soms met haar vrienden, dan schreven ze met graffiti op de wanden van de grot achter de waterval. Soms alleen, dan dacht ze over de scheiding van haar ouders, de Grote Oorlog Tussen Mens En Wolf, plannen om wraak te nemen op de wolven. Ook oefende ze soms met vechten. Haar moeder keek haar doordringend aan en Jane zuchtte overdreven. "Ik ga, en wat jij er ook van vind, ik ga door het bos!" Ze sprong van de tafel af waar ze op had gezeten en sloeg de deur achter zich dicht.
Haar moeder wist niet waar ze heen ging, alleen dat ze door het bos moest, maar niet eens de paadjes in het bos en eveneens niet dat je een stuk door de bomen moest klimmen.

Jane sloop gewoontegetrouw het laatste stuk. Opeens zag ze een dier. Nee. Een Wolf! Jane sloop dichterbij, het beest had een vis te pakken. Toen hij hem had opgeschrokt, trapte Jane op een takje. Geschrokken draaide de Wolf zich om en ze keken elkaar recht in de ogen. Janes blik betrapt en boos, de blik van de Wolf verschrikt. Toen herstelde hij zich en schraapte zijn keel. "Ow eeum hallo , prachtige plaats dit van je ook niet?"
Jane kijk hem met uitpuilende ogen aan. Ze wist dat wolven geen mensen-taal praten, dat kon maar één ding betekenen: Jane sprak de taal van de Wolven! Ze had wel gehoord van mensen die dat konden, dat dat ging via gedachtes. Ze probeerde het. "Wat doe jíj hier?!" siste ze in haar gedachtes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wildmysteryrpg.actieforum.com/
ceylenet

ceylenet


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 23-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Oosterblokker

Karakter profiel
Levenswijze: Solitair
Leeftijd: 1 jaar
Partner: x

a magical place to see (Jane) Empty
BerichtOnderwerp: Re: a magical place to see (Jane)   a magical place to see (Jane) I_icon_minitimevr nov 16, 2012 6:18 am

Door dat hij zo druk bezig was geweest met vissen had hij niet eens gemerkt dat er een ander iemand was komen aan lopen. Pas toen hij achter zich een takje hoorde kraken had hij het door. Verschrikt draaide hij zich om. Ceylenet was helemaal niet gewend aan bezoek. Hij herstelde zich even en zei "Ow eeum hallo , prachtige plaats dit van je ook niet?" Hij had geen idee wat hij anders had moeten zeggen. Hopelijk had hij niet iets verkeerds gezegd. Pas nu zag hij dat bezoek kreeg van een tweepter! Deze keek hem kwaad en betrapt aan. Ceylenet legden zijn oren ietwat naar achter. Hij had een bloed hekel aan tweepoters. En wat deed dit eigenwijze tweepoter jong hier in de onverwoeste natuur? "Wat doe jíj hier?!" Siste de tweepoter naar hem. Ceylenet keek het tweepoter jong vol afschuw aan. Dit was zijn leefgebied ! Dat jong had hier niets te zoeken! "Dit hier achterlijk ding is mijn leef gebied en ik leef hier , dus jij hebt hier niets te zoeken ga toch terug naar de natuur die jullie al verwoest hebben om beter te kunnen leven!" Zei hij kil. Als hij ook maar een soort wezen niet kon uitstaan dan waren het de tweepoters wel. Die moesten ook altijd alles beter weten. Ceylenet trok zijn lip ietsje op. Nu was er een klein stukje van zijn tanden zichtbaar ten teken dat dat tweepoter jong maar beter kon oppassen. Hij liep een paar passen van het jong vandaan , tenminste zo leek het. Hij liep in een boogje om het tweepoter jong heen. Als ze nogmaals zoon grote mond trok dan zou hij wel laten zien waar hij toe in staat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Beheerder
Jane


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-11-12
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Levenswijze: Met familie
Leeftijd: 15
Partner: nops

a magical place to see (Jane) Empty
BerichtOnderwerp: Re: a magical place to see (Jane)   a magical place to see (Jane) I_icon_minitimeza nov 17, 2012 3:46 am

"Wat doe jíj hier?!" Siste Jane naar hem. De Wolf keek haar vol afschuw aan. "Dit hier, achterlijk ding, is mijn leef gebied en ik leef hier , dus jij hebt hier niets te zoeken! Ga toch terug naar de natuur die jullie al verwoest hebben om beter te kunnen leven!" Zei hij. De stem klonk kil en Het beest leek de woorden uit te spuwen. Jane keek woedend terug. "Ík ben geen achterlijk ding." Ze keek hem veel uitdagend aan. "Mijn naam is Jane, en ik heb niets verwoest, ik kom al maanden naar deze plek en ik heb jouw hier nog nooit gezien." Ze wist dat ze niet de volledige waarheid vertelde, maar het kwam in de buurt. Ze had niets verwoest, maar ze had we de rotswanden van de grot achter de waterval bekalkt. Ze voelde even aan het litteken op haar wang, dat had ze 3 jaar geleden opgelopen, tijdens het gevecht met een roedel wolven, waar haar broer omgekomen was. Vanaf dat moment haatte ze de beesten, het waren haar grootste vijanden.
De Wolf die ze nu zag begon om haar heen te wandelen, af en toe trok hij zijn lippen op om zijn tanden te laten zijn. Jane schrok er een beetje van hoe scherp ze waren. Maar zij had een mes verborgen in haar riem. En zij kon aardig goed vechten na al het oefenen. Ze trok het scherpe wapen tevoorschijn en beet hem toe: "Wat loop je nou om me heen te wandelen? Heb je niks beters te doen?" Terwijl ze dat zij liet ze het mes schitteren. Ze genoot er nu al van om straks zijn bange blik te zien te krijgen. Als haar vrienden hier waren....Nee, die mochten hier niet zijn, dan zouden ze erachter komen dat ze met het beest kon communiceren.


sorry dat het zo'n korte post is, ik had bijna geen tijd meer.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://wildmysteryrpg.actieforum.com/
ceylenet

ceylenet


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 23-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Oosterblokker

Karakter profiel
Levenswijze: Solitair
Leeftijd: 1 jaar
Partner: x

a magical place to see (Jane) Empty
BerichtOnderwerp: Re: a magical place to see (Jane)   a magical place to see (Jane) I_icon_minitimezo nov 18, 2012 3:25 am

"Wat doe jíj hier?!" Siste de tweepoter naar hem. Ceylenet keek het tweepoter jong vol afschuw aan. Dit was zijn leefgebied ! Dat jong had hier niets te zoeken! "Dit hier achterlijk ding is mijn leef gebied en ik leef hier , dus jij hebt hier niets te zoeken ga toch terug naar de natuur die jullie al verwoest hebben om beter te kunnen leven!" Zei hij kil. Als hij ook maar een soort wezen niet kon uitstaan dan waren het de tweepoters wel. Die moesten ook altijd alles beter weten. "Ík ben geen achterlijk ding." Zei het jong kwaad en keek hem veel uitdagend aan. "Mijn naam is Jane, en ik heb niets verwoest, ik kom al maanden naar deze plek en ik heb jouw hier nog nooit gezien." Vervolgde het jong. Ceylenet trok zijn lip ietsje op. Nu was er een klein stukje van zijn tanden zichtbaar ten teken dat dat tweepoter jong maar beter kon oppassen. "Dat lieg je , ik heb je hier eerder gezien met een groep jongen." Zei Ceylenet bitter. Toen hij hier voor het eerst kwam had hij gezien hoe ze met dat groepje jongen de rotsen vervuilde. Tot zijn grote spijt had hij nog haar nog de plaats niet herkend. Dan was hij na drie slokken water weer gegaan. Hij liep een paar passen van het jong vandaan , tenminste zo leek het. Hij liep in een boogje om het tweepoter jong heen. Als ze nogmaals zoon grote mond trok dan zou hij wel laten zien waar hij toe in staat was. Het jong trok een mes te voorschijn. "Wat loop je nou om me heen te wandelen? Heb je niks beters te doen?" Zei het jong terwijl ze dat zij liet ze het mes schitteren. Ceylenet zijn staart zwaaide geïrriteerd heen en weer. Hij legden zijn oren in zijn nek en siste "Nee ik wacht tot je gaat , als jij nu gaat zal ik je niets doen en hoef jij geen mes te trekken dan is er niets aan de poot voor alle twee." Ceylenet hielt halt , hij vroeg zich af waarom Jane zoon hekel aan hem had. Oké echt vriendelijk was hij niet dat wilde hij best toe geven , maar waar had hij dat mes aan verdient? Hij had haar alleen maar gewaarschuwd om niet zo in zijn leefgebied te komen en dan hem vervolgens in het donker te gaan zetten. Ceylenet deed een paar passen achter uit. Nu stond hij tenminste op een veilige afstand. "Voor je me zo meteen tot moot hakt zou ik eerst wel graag willen weten haat je me om mijn gedrag of.... ook om het feit dat ik een wolf ben?" Vroeg hij kill.

(Die van mij is ook redelijk kort en worden ze uiteindelijk vrienden of hakken ze elkaar aan moot?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Beheerder
Jane


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-11-12
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Levenswijze: Met familie
Leeftijd: 15
Partner: nops

a magical place to see (Jane) Empty
BerichtOnderwerp: Re: a magical place to see (Jane)   a magical place to see (Jane) I_icon_minitimewo nov 21, 2012 4:07 am

De wolf tegenover Jane deed een paar passen achter uit. "Voor je me zo meteen tot moot hakt zou ik eerst wel graag willen weten, haat je me om mijn gedrag of.... ook om het feit dat ik een wolf ben?" Vroeg hij kil. Jane keek hem een beetje verrast aan. Die vraag had ze eigenlijk niet verwacht. Ze stak haar kin omhoog en zei even kil terug: "Wie weet hak ik je niet eens tot moot, en ja, ik heb ook een hekel aan wolven in het algemeen." Ze keek hem aan. "Hoe heet jij?" De vraag kwam er niet aardig uit en zo was hij ook niet bedoeld.


{Sorry, sorry, sorry....Zo'n korte post! Het lukte gewoon niet :3}
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wildmysteryrpg.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





a magical place to see (Jane) Empty
BerichtOnderwerp: Re: a magical place to see (Jane)   a magical place to see (Jane) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a magical place to see (Jane)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» This new place?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ~ Nature ~ :: Watervallen-
Ga naar: